Santiago de Compostela, 11 juni 2019 - Reisverslag uit León, Spanje van Diana en Denise Steenberghe - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela, 11 juni 2019 - Reisverslag uit León, Spanje van Diana en Denise Steenberghe - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela, 11 juni 2019

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Diana en Denise

11 Juni 2019 | Spanje, León

Dinsdag 11 juni, Rustdag in Leon.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, daarna een ontbijtje aan de overkant van de straat.
We zijn klaar om de stad in te gaan en wandelen door de mooie straatjes met imposante gebouwen. Als we Wim tegenkomen vertel ik (Denise) hem dat mijn lijf het genoeg vindt. Ik raak niet meer uitgerust en voel m e steeds beroerder, dit is al een paar dagen zo. We spreken af dat ik de komende dagen met de auto meerijdt en eventueel later, aan het eind, nog op de fiets stap, mits meerdere rustdagen een positief effect hebben.
We bezoeken ook een vriendin van een vriendin, die hier werkt op een klein reisbureau voor pelgrims. We kenden haar niet, maar als we weer naar buiten gaan hebben we het gevoel alsof we een bekende tegenkwamen, heel leuk.
Na de lunch bezoeken we de kathedraal, die zeer imposant is, voornamelijk ook vanwege de vele glas in loodramen, (1800m2). S’Morgens hadden we al de San Isodoro kerk bezocht, heel eenvoudig, maar voor ons net zo mooi. We wandelen vandaag ook een deel van de camino route door de stad. Later op de middag gaan we uitrusten op de kamer.

• 11 Juni 2019 - 15:08

Marianne:

Denise, je bent een topper dat je dit hebt gedaan. Verstandig en fijn dat je met de auto kunt meerijden. Wie weet zitten er nog fitte momenten bij en anders is het maar zo. Je doet het op je eigen manier en zeker niet alleen. Knuffel voor jullie allebei en bedankt voor het delen.

• 11 Juni 2019 - 15:17

Jeanine:

Helemaal met de vorige “spreekster” eens!!

• 11 Juni 2019 - 15:37

Ingrid Suerink (collega/vriendin Van Tamara):

Wat leuk om jullie reis mee te kunnen lezen. Moet een geweldige ervaring zijn. Maar wel erg zwaar.
    Bedankt voor het delen van jullie belevenissen.
    Veel succes verder.

• 11 Juni 2019 - 16:18

Patsy:

Naar je lichaam luisteren, goed zo Denise, ik weet zeker dat er al zo veel is om trots op te zijn en wie weet is Rusten ook een fijne belevenis in een vreemd land,

• 11 Juni 2019 - 16:41

Jenny Tarant:

Heel verstandig dat je naar je lichaam luistert Denise.

• 11 Juni 2019 - 17:31

Jacqueline En Kees :

Wat een toppers zijn jullie ik snap niet dat jullie dit kunnen.Goed van jou om naar je lichaam luister.Je hebben een mooie tijd om op terug te kijken en volgens mij hele mooie fijne mensen ontmoet.

• 12 Juni 2019 - 05:38

Jeanine:

Wat leuk om jullie te kunnen volgen en wat super van jullie dat jullie dit doen.Denise luisteren naar je lichaam dat is belangrijk.

• 12 Juni 2019 - 07:40

Ineke:

Denise, je bent een topper ook al als je nu de reis vervolgd in de auto. Diana super dat weer jij weer verder gaat op de fiets. Petje af voor jullie. En nog een mooie reis toegewenst.

• 12 Juni 2019 - 12:22

Fevery Ingrid:

Beste Denise en zus,

Best Denise, best dat je niet meer gaat fietsen als je lichaam een sein heeft. We zouden je toch nog graag tegenkomen op het schildersatelier.
    Hou de moed erin, sterkte aan je zus. Dikke zoen voor julie beiden.

• 12 Juni 2019 - 19:12

Golda:

Hoi meisjes, wat een doorzetters zijn jullie toch. Jullie hebben al zoveel gepresteerd. Petje af hoor!
    Denise het is helemaal niet erg als het lichaam aangeeft dat het rust nodig heeft, dan is dat zo. Even wat rust kan geen kwaad en dan voel je van zelf weer wanneer het beter gaat. Diana nu fiets even alleen, maar fijn dat er dan nog anderen zijn waar mee kan fietsen. Wat ontzetten top, dat jullie al zo ver gekomen zijn. Jammer van het weer dat niet echt mee werkt. Maar veel warmte is nu ook weer niet zo fijn. Hou nog even vol,ladies. Dikke zoen en respect!

Diana en Denise

Wij, Diana en Denise, zijn zussen en gaan al ons hele leven samen op reis. Wij hebben al veel van de wereld gezien en zijn nu toe aan een uitgebreidere verkenning van Europa.We gaan dit avontuur aan met de fiets. Dit avontuur zal ons hopelijk brengen naar Santiago de Compostela in noord Spanje. We hopen dit in twee jaar te voltooien en hopen dit jaar tot ver in Frankrijk fietsen.

Actief sinds 19 Mei 2016