Santiago de Compostela, 10 mei 2019 - Reisverslag uit Oostburg, Nederland van Diana en Denise Steenberghe - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela, 10 mei 2019 - Reisverslag uit Oostburg, Nederland van Diana en Denise Steenberghe - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela, 10 mei 2019

Door: Diana en Denise

Blijf op de hoogte en volg Diana en Denise

15 Mei 2019 | Nederland, Oostburg

SANTIAGO DE COMPOSTELA.
In 2016 hebben we het eerste traject van huis uit naar Poitiers gefietst. Individueel met bagage waarbij we elke dag zelf onderdak moesten regelen.
Door allerlei omstandigheden liet het vervolg van de fietstocht op zich wachten. Het bleef kriebelen en dus pakken we nu de draad weer op oftewel we gaan weer fietsen. Deze maal doen we het anders. We gaan met een begeleide groep. We fietsen van camping naar camping, de bagage wordt vervoerd, er is eventueel pechhulp en er reist een kok mee die voor het ontbijt en het avondeten zorgt. Eitje zou je zeggen maar we moeten wel dagelijks gemiddeld 80 km fietsen. We hebben vandaag 10 mei de groep uitgezwaaid in Vessem. Voorafgaand aan het vertrek was er nog een ceremonie waarna de officiële wegzending plaatsvond. Wij hebben kennis gemaakt met de andere fietsers en hen uitgezwaaid. Omdat wij het eerste traject al hebben afgelegd sluiten we op 24 mei in Chateau Garnier (in de buurt van Poitiers) bij de groep aan.
Als laatste stevige training zijn wij na het uitzwaaien in enkele dagen met de fiets naar Oostburg gefietst.

• 15 Mei 2019 - 13:11

Gonny:

Goeie reis gewenst.
    Gaan jullie volgen. Gr. Ton Gon

• 15 Mei 2019 - 13:21

Cora Munter:

Geweldig hoor! Ik zal het met plezier volgen.

• 15 Mei 2019 - 13:37

Marianne:

Ik wens jullie een geweldige mooie tocht en verlichting mooie momenten. Je weet: er is een wereld voor, tijdens en na de aankomst in Santiago.
    'Volg het pad van je dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen'

Liefs Marianne

• 15 Mei 2019 - 13:51

Marc:

We gaan jullie volgen , nu genieten we nog van de Brabant zon.

• 15 Mei 2019 - 15:56

Pietje Simpelaar:

Heel veel succes gewenst met jullie verdere avontuur, we leven met jullie mee en blijven jullie volgen. Geniet er van! groetjes Pieter En Pietje

• 15 Mei 2019 - 16:18

Patsy:

Ik kan bijna niet-wachten om de nieuwe reisweg mee te volgen. Alvast veel plezier en goede conditie gewenst...

• 15 Mei 2019 - 17:53

Ina Backer:

Diana en Denise,

Ik blijf jullie verslagen lezen, zo leuk.

Verder heel veel succes samen.

Groetjes van Terschelling even een ander eiland.

• 15 Mei 2019 - 18:22

Jeanine:

Geweldig dat jullie de tocht verder gaan afmaken! Alle succes, ik ga jullie volgen!

• 15 Mei 2019 - 18:30

Jennytarant:

Heel goed dat alles zo geregeld is. Mijn petje af voor jullie. Heel veel succes. We volgen jullie met veel plezier. Groetjes Manfred en Jenny

• 15 Mei 2019 - 19:19

Heleen:

Hoi Denise en Diana
    Ik vind het een Top prestatie van jullie en zal jullie reis volgen.

• 15 Mei 2019 - 19:39

Golxa:

Nou meiden. Petje af. Ik wens jullie veel fiets plezier. Mooie routes en goed weer. We gaan jullie weer volgen.
    Gr. Golda

• 16 Mei 2019 - 04:03

Paul En Karin:

Beste Diane en Denise,

Een hele goede reis toegewenst. Hopelijk lekker genieten. We zullen jullie zeker volgen.

M.vr.gr.

• 16 Mei 2019 - 04:59

Erik Goossen :

Geweldig weer wat jullie doen , wens jullie een goede reis en natuurlijk af en toe volgen hoe het de reis verloopt. Geniet ervan

• 16 Mei 2019 - 06:44

De Vliegers:

Denise, van harte proficiat met je verjaardag. Geniet daar eerst nog even van in Nederland
    en daarna veel plezier met de voorbereidingen en een goede reis gewenst met Diana en de
    andere groepsleden.

• 16 Mei 2019 - 08:05

Jan En Tanny:

alvast een goede reis gewenst en veel fiets plezier.

• 16 Mei 2019 - 16:19

Lijda:

Denise en Diana , ik wens jullie een prachtige fietsvakantie . Heel veel plezier . Groetjes Lijda

• 17 Mei 2019 - 13:09

Magda:

Een heel mooie en boeiende tocht toegewenst ,met hopelijk veel mooi weer want dat maakt alles veel aangenamer.

• 17 Mei 2019 - 18:51

Angelique:

Succes dames! Gaat jullie vast lukken. Geniet ervan!

• 18 Mei 2019 - 05:38

Fevery Ingrid:

Beste Denise en zus,

Maak er een gezellige reis van. Ben verlekkerd op jullie reisverslagen. En hopelijk hebben jullie een goede kok die gezellig en zeeeer fijn kan koken zoadat jullie opkikkeren.
    Groetjes,
    Ingrid

• 18 Mei 2019 - 06:41

Ineke:

Hoi Diana e Denise
    Heel veel succes gewenst met jullie verdere avontuur.
    Geniet er van we gaan jullie zeker weer volgen.
    En leven weer met jullie mee.
    Heel veel veilige km gewenst.
    Groetjes Ineke

• 18 Mei 2019 - 12:28

Carla:

Veel succes! Fiets in gedachten met jullie mee. 18 jaar geleden was ik deze tijd ook onderweg. Veel plezier en geniet ervan.

• 18 Mei 2019 - 13:28

Tineke Van Steenberghe:

Hallo Diana en Denise, wat een schitterend idee om het op deze manier te doen.
    Het lijkt ons heel verstandig en rustgevend, want al dat gedoe met bagage en uitzoeken geeft nog extra stress en dat heb je eigenlijk niet nodig. De uitdaging is op zich al groot genoeg!
    Alvast HEEL VEEL SUCCES en goede benen!
    Een knuffel uit Brugge (ik zal ook nog eens een zegen voor jullie vragen op 24 mei in de St.-Jacobskerk, waar jullie in 2016 ook even waren, dat is heel dicht bij mijn school!)
    Etienne en Tineke, supporters

• 20 Mei 2019 - 07:22

Jackie En Cees:

Hoi Diana en Denise. Veel succes met jullie fietsavontuur. Mooi dat jullie het weer kunnen oppakken. Geniet ervan. We gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar jullie reisverslagen.

• 21 Mei 2019 - 11:22

Francois En Emmy Pijcke-Wage:

Hoi Diana en Denise,
    Het is bijna zover. We wensen jullie een hele goede reis toe met veel mooie en fijne momenten. We kijken uit naar jullie reisverslagen.
    Vele groeten van ons.

• 21 Mei 2019 - 16:01

Frits En Josée:

Veel succes meiden. Een voorspoedige fietstocht !!

• 21 Mei 2019 - 16:17

Ingrid Nobels:

Super wat jullie doen! Ben nu al benieuwd naar jullie verslagen. Heel veel plezier en succes.

• 23 Mei 2019 - 08:03

Sarie:

bericht gelezen.n
    Nog een goede reis tot het startpunt.Succes.
    Hopelijk mooi weer